Hell Energy App

Mobil App
Kereskedelem
Hell Energy App: Kommunikációs csatorna a Hell Energy és a kereskedők között

Hell Energy App: Kommunikációs csatorna a Hell Energy és a kereskedők között

Projektünk során a HELL ENERGY kiskereskedői lehetőséget kaptak arra, hogy pontokat szerezzenek az általuk üzemeltetett üzletekben elhelyezett pultok, hűtők és egyéb berendezések esztétikus kialakításának rendszeres jelentéséért. Ezeket a fontokat jutalmakra válthatnak be. Így egyszerűbbé vált számukra az üzletek esztétikájának monitorozása és fejlesztése, miközben a rendszerünk segítségével könnyedén nyomon követhetik és felhasználhatják a kapott pontokat jutalmak beszerzésére.

Cél
Projektünk célja az volt, hogy elősegítse a boltokban elhelyezett HELL által kihelyezett hűtők kinézetének ellenőrzését. Az app fejlesztése során fontos szempont volt a bolt tulajdonosainak ösztönzése a megfelelő külalak betartására és fenntartására. Rendszerünk segítségével könnyedén monitorozhatják és optimalizálhatják a kihelyezett berendezések esztétikai megjelenését, miközben a boltok tulajdonosai motivációt kaptak a megfelelő küllem fenntartására.
Megoldás
A projektünk során mobil kliens oldalon számos hasznos funkciót integráltunk. Ezek között szerepel az elfelejtett jelszó visszaállítása, regisztráció és annak sikeres befejezése, valamint egy használati útmutató is. A menürendszerben megtalálható a főoldal, fotó feltöltés, fotó készítés, hűtő paraméterező lista és a beváltható termékek opciók. Az alkalmazásunk kiegészült a web kliens oldallal, ahol további funkciók érhetőek el, például bejelentkezési, elfelejtett jelszó és kereskedői lehetőségek. Ezáltal a felhasználók könnyedén kezelhetik és monitorozhatják a HELL által kihelyezett hűtőket és egyéb berendezéseket.
Eredmény
Projektünk során lehetőséget teremtettünk a HELL ENERGY viszonteladóinak, hogy pontokat gyűjtsenek az üzletükben elhelyezett pultok, hűtők stb. megfelelő megjelenésének rendszeres jelentéséért. Az alkalmazásban ezeket a pontokat könnyedén beválthatják különböző ajándékokra. A megoldásunk segítségével hatékony kommunikációs csatorna alakult ki a HELL ENERGY és a kereskedők között, elősegítve a kapcsolatok erősítését és a közös együttműködést. A kereskedőknek lehetőségük nyílik a HELL által kihelyezett berendezések esztétikájának monitorozására, miközben a beváltási rendszer ösztönzőként szolgál a megfelelő külalak fenntartására. A projekt során alkalmazott technológiák: JavaScript, React, Figma
Hogyan történik a kapcsolatfelvétel?
1. Küldd el nekünk az űrlapot!
Első lépésként töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot, és kattints a "Felveszem a kapcsolatot veletek" gombra!
2. Telefonos konzultáció!
Szakértőnk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, hogy részletesen átbeszélhessétek az elképzeléseidet, és azt, hogy milyen támogatást nyújthatunk neked.
3. Megoldási javaslat!
Amint pontosan megértettük a szükségleteidet és az aktuális kihívásaidat, elkészítjük és bemutatjuk neked a legmegfelelőbb megoldást, átlátható és könnyen érthető formában. A döntés innentől csak a Te kezedben van.
Inkább e-mailben kérdeznél?
Nem probléma! Írj nekünk a hello@ap4.hu címre, és csapatunk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot!

Kérdésed van?

Köszönjük, hogy elküldted az ajánlatkérésed! Kollégáink 48 órán belül felveszik Veled a kapcsolatot!
Hoppá! Valami hiba történt a form kitöltése során!