Vissza az összes projekthez

Ferrosped belső kommunikációs és logisztikai app

Egy olyan alkalmazást fejlesztettünk a Ferro-Sped számára, amelyen keresztül a sofőrök látják a részükre kiosztott fuvarokat, azok adatait, dokumentumait fel tudják tölteni. Digitálisan maguknál tarthatják okmányaikat, adataikat és az esetleges balesetekről, árukárokról készült jelentéseket és fotókat is feltüntethetik az appban.

Szolgáltatások:

Mobil App
Logisztika

Cél

Célunk egy olyan egyedi, a szükségletekre szabott komplex irányítási rendszer kialakítása volt, amely egységesíti és kiváltja a korábbi 8-9 felületet és támogatja a sofőrok mindennapi munkáját. Az intenzív verseny miatt kiemelkedően fontos volt, hogy az adatok alapján gyorsan reagálhassanak és hatékony döntéseket hozzanak az ágazatban. A Ferroapp segítségével az összes releváns információ azonnal elérhető a járművekről, fuvarokról és sofőrökről.

Megoldás

A FerroApp fejlesztése során az AP4 csapata az alkalmazás funkcióit a megrendelővel közösen ötletelve és folyamatos egyeztetés mellett alakította ki. A tervezett FerroApp egy letisztult és könnyen kezelhető Android alkalmazás, mely hasonló felhasználói élményt nyújt, mint a korábbi megoldás. A hozzá tartozó WebAdmin webes felület adminisztratív feladatokhoz és dokumentumkezeléshez szükséges. A WebAdminban a felhasználók kezelése is lehetséges. A fuvarokat látják az appon keresztül, dokumentumokat tölthetnek fel, és csak a szükséges dokumentumok feltöltése után zárhatják le a fuvarokat. A rendszer push értesítést küld, ha egy fuvar 48 órán belül nincs lezárva. A sofőrök problémákat is rögzíthetnek, képekkel dokumentálva. Az alkalmazásunk lehetővé teszi a WebAdmin és a sofőrök közötti kommunikációt telefonkönyvvel és chat funkcióval. Szabadságigények is elküldhetők az appon keresztül, és a sofőrök ajánlásokat is küldhetnek az új ügyfelek számára. Az alkalmazás alapvető funkciói magukban foglalják a fuvarszervezést, fuvarkövetést, partner fuvarkövetést, Android alapú sofőr alkalmazás integrációját, fuvarok árazását, számlázás előkészítését, műhely modult raktárkészlettel, valamint statisztikák és kimutatások elérését.

Eredmény

Egy olyan alkalmazást készítettünk el, amely nem csupán a munkafolyamatok egyszerűsítését szolgálja, hanem biztosítja a fuvarszervezés és a munkavállalók kulcsfontosságú adatainak biztonságát. Az AP4 Digital csapata által fejlesztett alkalmazás lehetővé teszi a sofőrök számára, hogy megtekintsék a hozzájuk rendelt fuvarok adatait, dokumentumait, és digitálisan tárolhatják saját okmányaikat és adataikat. Emellett rögzíthetik a balesetekről és árukárokról készült jelentéseket, valamint feltölthetik az árukárokhoz kapcsolódó fényképeket. Csapatunknak köszönhetően a rendszer hatékonyan működik, így a Ferro-Sped 2000 Kft. könnyen adaptálta a kész terméket mindennapi munkájába. A projekt során alkalmazott technológiák: PHP, React

Beszéljünk a projektedről

Töltsd ki az űrlapot, és mesélj nekünk magadról és a projektedről! Ha egyszerűbb, írj nekünk e-mailt a hello@ap4.hu címre.

Az űrlap elküldésével automatikusan elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatot.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.