Europ Assistance

Mobil App
Gépjárműipar
Europ Assistance: kiosztott munkák, dokumentáció, partneri igazolások egy alkalmazáson belül az AP4 Digital fejlesztésének köszönhetően

Europ Assistance: kiosztott munkák, dokumentáció, partneri igazolások egy alkalmazáson belül az AP4 Digital fejlesztésének köszönhetően

Az általunk fejlesztett alkalmazáson keresztül kerülnek a Europ Assistance által megrendelt munkák (otthoni káresemény, gázkészülék karbantartás, autómentés) a cég partnerei felé. A partnerek a munkavégzést az alkalmazáson keresztül dokumentálják, és igazolják az EA felé.

Cél
A projektünk célja egy Android platformon működő rendszer létrehozása volt, amelyen keresztül a Europ Assistance által rendelt munkák hatékonyan kerülnek kiosztásra a vállalat partnerei felé. A partnereknek lehetőségük van az alkalmazás segítségével dokumentálni és igazolni a munkavégzést az ügyfelek nevében.
Megoldás
Alkalmazásunkhoz 3 fő modult hoztunk létre: Az első modul, a Home Emergency, kifejezetten az otthoni káresemények kezelését szolgálja, biztosítva a gyors és hatékony reagálást. A második modul, a GKK, kifejezetten a gázkészülékek karbantartásához lett tervezve, specifikus munkafolyamatokkal, amelyek segítik a szakembereket a pontos és megbízható munkavégzésben. A harmadik modul, a DRSA, az autómentés, vontatás és útmenti javítások számára alakítottuk ki. Ez a modul lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy hatékonyan reagáljanak és dokumentálják az eseteket az alkalmazáson belül. Minden modulunkhoz digitális munkalapokat rendeltünk hozzá, hogy megkönnyítsük a szakemberek számára a folyamatok pontos dokumentálását. Az alkalmazásunk egyetlen helyen lehetővé teszi a munkák ajánlattételét és kiosztását, ezzel optimalizálva a kommunikációt és a munkafolyamatokat.
Eredmény
Létrehoztunk egy natív Android alkalmazást a Europ Assistance megbízásából, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyan továbbítsák a munkákat a vállalat partnerei felé. A partnerek az alkalmazás segítségével rögzíthetik és hitelesíthetik a végzett munkát az ügyfelek nevében. Az alkalmazásunk lehetőséget nyújt a munkákra történő ajánlatokra és azok hatékony elosztására. Az autós modulunk GPS-koordinátákkal figyeli és tájékoztatja az ügyfeleket a segítség aktuális helyzetéről, valamint az érkezés várható időpontjáról. A projekt során alkalmazott technológiák: Kotlin
Hogyan történik a kapcsolatfelvétel?
1. Küldd el nekünk az űrlapot!
Első lépésként töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot, és kattints a "Felveszem a kapcsolatot veletek" gombra!
2. Telefonos konzultáció!
Szakértőnk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, hogy részletesen átbeszélhessétek az elképzeléseidet, és azt, hogy milyen támogatást nyújthatunk neked.
3. Megoldási javaslat!
Amint pontosan megértettük a szükségleteidet és az aktuális kihívásaidat, elkészítjük és bemutatjuk neked a legmegfelelőbb megoldást, átlátható és könnyen érthető formában. A döntés innentől csak a Te kezedben van.
Inkább e-mailben kérdeznél?
Nem probléma! Írj nekünk a hello@ap4.hu címre, és csapatunk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot!

Kérdésed van?

Köszönjük, hogy elküldted az ajánlatkérésed! Kollégáink 48 órán belül felveszik Veled a kapcsolatot!
Hoppá! Valami hiba történt a form kitöltése során!